Contact : 0371 362242

flag flag flag flag flag

Politica de retur

Politica de retur

Suntem increzatori in calitatea produselor noastre. Totusi, daca din orice motiv nu esti multumit de produsul cumparat, poti sa soliciti returul in termen de 14 zile calenndaristice de la prmirea produsului. Returul produselor se supune Ordonantei nr. 34 din 4 iunie 2014.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau de la primirea ultimului produs dintre cele comandate, in cazul in care produsele multiple din comanda se livreaza separat, in mai multe transe. Pentru a beneficia de dreptul de retur, consumatorul trebuie sa transmita in scris magazinului (prin email, fax sau scrisoare recomandata) urmatoarele informatii: numele si prenumele, adresa si numarul de telefon la care poate fi contactat consumatorul, numarul si data comenzii, data receptionarii produselor, denumirea produselor receptionate, produsele care se doresc a fi returnate. Nu vor fi luate in considerare solicitari telefonice de returnare a produselor, daca nu se efectueaza si o comunicare neechivoca (scrisa) a consumatorului, respectand conditiile de mai sus.

Produsul trebuie returnat fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care s-a comunicat in scris intentia de returnare. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi de consumator inainte de expirarea perioadei de 14 zile. La receptionarea produselor magazinul va incheia un proces verbal de receptie in care se vor mentiona informatiile referitoare la retur si starea produselor returnate. Procesul verbal va fi insotit de imagini (poze) care vor reprezenta dovada starii in care produsul a fost returnat. Daca este necesara diminuarea valorii produselor din culpa consumatorului sau refuzul returului, procesul verbal si imaginile vor fi transmise si consumatorului, acestea reprezentand proba care sustine actiunea magazinului.

Returnarea produsului se va realiza la adresa indicata de magazin, folosind acelasi serviciu de transport prin care produsul a fost primit. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client. Cheltuielile suportate de catre consumator pentru returnare pot fi considerabil mai mari decat taxa standard de transport platita la cumpararea produsului. Produsele care au beneficiat de transport gratuit la achizitie, nu beneficiaza de transport gratuit (suportat de magazin) si pentru returnare. Produsele returnate pentru care nu a fost achitata taxa de transport de catre consumator nu vor fi acceptate de catre magazin si vor fi returnate clientului. Coletele trimise cu solicitarea valorii in ramburs nu vor fi acceptate deoarece produsul trebuie verificat si evaluat inainte de a se stabili valoarea ce se va returna consumatorului.

Produsul poate fi returnat fara a suporta taxe de diminuare a valorii acestuia numai daca se afla in conditii perfecte, cu toate etichetele si marcajele prezente, cu ambalajul nedeteriorat, adica produsul sau ambalajul sa nu prezinte sub nici o forma semne de uzura sau consum. Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din: utilizare, murdarire, spalare, lovire, zgariere, rupere, deteriorare, returnare cu lipsa componente, ambalaj deteriorat sau lipsa ambalaj, mai putin de manipularea necesara pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produsului.

Daca la primirea returului se constata ca produsul prezinta semne de natura a determina diminuarea valorii acestuia, si nu poate fi revandut ca si produs nou, magazinul isi rezerva dreptul de a nu restitui integral valoarea produsului pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat, care va fi vandut cu reducere, fiind considerat produs resigilat. Diminuarea valorii este cuprinsa intre 10% si 50% din valoarea initiala a produsului, in functie de starea de degradare constatata la primirea returului. In cazul in care produsul este intr-o stare ce nu permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza returul. In aceasta situatie produsul va fi returnat clientului pe cheltuiala acestuia.

Daca renuntarea la cumparare se va face in mod repetat, atunci aceasta actiune va fi considerata un abuz. In aceasta situatie ne rezervam dreptul de a nu accepta returul.

Perioada maxima de rambursare a contravalorii produsului este de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea returului. Returnarea contravalorii se va realiza in contul bancar al consumatorului, dar numai dupa ce produsul a fost verificat/evaluat si s-a stabilit daca se va returna valoarea integrala a acestuia sau se va aplica o diminuare a valorii de achizitie ce deriva din starea in care se receptioneaza produsul returnat.

Nu beneficiaza de dreptul de retur:

- produsele achizitionate de persoane juridice

- produsele care au fost ridicate personal din depozitul firmei

- produsele executate dupa specificatiile clientului sau cele personalizate (ex: broderie aplicata, etc.)

- produsele textile spalate/curatate de catre client (ex: saci de dormit, lenjerii pentru pat, paturici, articole textile, etc.)

- produsele care dupa utilizare nu mai pot fi aduse la starea initiala (ex: bavete, etc)

In cazul in care cumparatorul este nemultumit de modul in care solicitarile adresate magazinului sunt rezolvate, se poate adresa Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului ANPC (telefonic la 021-9551 sau pe site-ul www.anpc.ro).

 

 
newsletter baby

Te poti dezabona oricand. Pentru mai multe informatii despre prelucrarea datelor personale te invitam sa citesti Politica de Confidentialitate.

Salut,

Stiai ca daca te inscrii la newsletter poti obtine...

10% reducere la prima comanda!

In plus, vei mai beneficia de:

  • Oferte exclusive & promotii
  • Ultimele noutati Slumbersac
  • Informatii despre produsele noi
  • Concursuri cu premii